Adlex Advocaten heeft zich ontpopt tot een betrouwbare partner voor ondernemingen, overheden, bank- en verzekeringsinstellingen. Het advocatenkantoor werkt al een hele tijd volledig papierloos, wat bijdraagt tot een uiterst efficiënte service voor haar klanten. En die dienstverlening werd nog verder verfijnd. Voortaan kunnen bezoekers van de website ook een gesprek aanknopen met legal assistant Leo. Die behandelt juridische vragen over alle materies.
“Via de legal assistant kunnen heel wat antwoorden worden verkregen zonder dat men voor een consultatie naar kantoor hoeft te komen”, klinkt het. “In de praktijk kunnen immers veel vragen eenvoudig beantwoord worden. Met korte tussenstappen zal de legal assistant de bezoeker dan ook begeleiden in zijn of haar zoektocht naar een eenvoudig antwoord.”
Blijkt uit het gesprek met Leo dat de vraag een meer genuanceerd of uitgebreid antwoord vereist, dan kan de bezoeker alsnog via de legal assistant een afspraak vragen met de advocaat die onderlegd is in de materie.
Voor het bouwen van de legal assistant ging Adlex Advocaten in zee met Lawren.io, een legal tech onderneming die zowel advocatenkantoren als juridische departementen helpt om efficiënter en klantgericht te werken. “Dankzij Leo is onze dienstverlening toegankelijker dan ooit voor ons cliënteel.”
Over de naam van deze legal assistant moest er niet lang worden nagedacht. Leo Panis is namelijk stichter en bezieler van het kantoor. “Door zijn naam te verbinden aan deze legal assistent erkennen we de verdiensten van Leo voor het kantoor en wordt er een blijvende band gecreëerd.”
Auteur: Cedric Van Rompaey
+32 89 32 23 00
Grotestraat 122
B-3600 Genk
+32 89 46 15 62
Bocholterstraat 14
B-3960 Bree